Flytteliflytt

Kommentera
Vi har flyttat! Känns så himla bra. Även om vi inte är helt klara i gamla lägenheten eller lämnat över nycklarna än, så känns det så himla bra. Lite surrealistiskt, lite antiklimax också för den delen. Känns som att vi har väntat på den här lägenheten hur länge som helst, och nu bor vi här. Bara sådär. Från en dag till en annan. Jag har inte riktigt kommit igång här hemma än, fortfarande inte packat upp allt och sådär. Men det känns bättre för varje dag! Förutom att diskbänken har en fläck som inte går bort och att det är fullt med kartonger i vardagsrummet och att jag inte riktigt har någon bra garderobsförvaring till mina kläder.
 
Men annar så! Det är ljust och fint och vi har diskmaskin och tvättmaskin, och ett extra rum och fina golv <3 och och en asnice inglasad balkong där jag ska äta många sommarfrukostar.
 
Idag vidgade jag mina vyer och tvättar i tvättstugan. Den är inte alls lika nice som våran förra tvättstuga, men den duger. För trots allt så har vi ju tvättstuga i badrummet!