31.01.18

Kommentera
Tidig kväll igår blev tidig morgon idag. Såg ett avsnitt av Greys Anatomy i sängen innan jag gick upp, drack kaffe, chillade lite. Åkte sedan iväg och lämnade nycklarna till gamla lägenheten, förhoppningsvis har städfirman gjort sitt så att vi är kvitt lägenheten idag. Begav mig sedan hemåt och tog en tur förbi ö&b för att handla städgrejer till stora städtorsdagen imorgon! Mina föräldrar kommer i helgen och jag är sådär petig och vill ha lägenheten perfekt innan dess. Inte för att någon bryr sig egentligen, men är också skönt att få hela lägenheten städad och iordningplockad.
 
När jag var på väg hem från ö&b tänkte jag på hur mycket klockan var och allt jag gjort under morgonen. Igår hade jag inte ens gått upp vid samma tid. Vissa dagar är så lätta, man kommer upp, känner sig pigg, orkar göra saker, andra dagar är man helt förstörd och kommer knappt upp ur sängen. Varför är det så? Det är konstigt.