26.01.18

Kommentera
Fredag. Och ytterligare en dag utan skola, utan plugg. Idag känns det ytterligare lite bättre. Fått bra timmar på jobbet, även i mars, vilket är positivt, för då har jag råd med lägenheten och allt. Har idag fått sovrummet och vardagsrummet helt städat och tvättar en maskin tvätt. Jag ska snart ta tag i köket lite mer och sedan ta några foton till min syster som vill ha på lägenheten. Jag längtar efter att ta hit Sara och Paxton, det kommer bli så mysigt. Så skönt att ta hit gäster som har ett eget rum att sova i, att slippa ha folk i vardagsrummet som stökar ner. Men det får bli senare i april för jag har jobbat nästan varje helg i januari och även i februari, och jag tror jag och Dylan behöver lite ledig tid tillsammans också. Och jag behöver ledig helg bara för mig, utan stress och press över att behöva göra saker, men där det finns möjlighet om man vill.
 
Hur som helst, nu ska jag städa lite mer, titta på greys anatomy och sedan göra mig i ordning för att röra mig mot middag och bio med Dylan. Hur mysigt ska inte det bli?