25.01.18

Kommentera
Idag är jag så trött. Jag har inte varit i skolan eller pluggat på hela veckan. Har bara tänkt på mig. Det har varit skönt att göra annat ett tag. På måndag ska jag börja ta tag i skolan igen och spendera mer tid där, även om jag inte har lektioner. Ska bli skönt att få rutiner på livet. Jag vill gå upp tidigt och träna, dricka kaffe och plugga och sen ta 2 timmar på eftermiddagen att rå om mig själv och lägenheten. Om jag pluggar mer kommer jag inte behöva känna lika mycket stress inför seminarier och tentor heller, för då har jag mer koll. Börjar jag träna kommer jag må bättre psykiskt och fysiskt och sedan vill jag lägga in fler träffar med människor jag gillar. Igår gick jag exempelvis promenad med Vickan i typ en timme, det var hur trevligt som helst! Vi ska även dubbeldejta på lördag, jag och Dylan med Vickan och hennes pojkvän David. Och imorgon ska vi gå på bio! HUR MYS!?!
 
Alltså måste jag börja få rutiner, börja plugga mer och träna samt göra mer än att bara ligga i soffan och kolla på Greys Anatomy. Även om det är den bästa serien och det enda jag har lust att göra. Imorgon ska jag nog dissa skolan trots att det är obligatoriskt seminarie. Jag vill bara träna och storstäda lägenheten och göra annat jag tycker om. Typ som att kolla på Greys Anatomy hahahah! Men det blir i alla fall tredje filmen av Maze Runner serien imorgon på bio, det blir trevligt. I helgen jobbar jag, men då jag börjar klockan tolv kanske jag ändå hinner med att träna och göra lite annat. Hela nästa vecka är jag ledig från jobbet! Det ser jag fram emot.
 
Min ångest börjar bli bättre. Det var hårt att knappt sova på 2-3 nätter. Men det börjar bli bättre nu, som sagt. Allt börjar släppa, sjunka in, göra mindre ont.