01.02.18

Kommentera
Och det blev februari! Varför går tiden så fort ibland? Idag vaknade jag tidigt, såg ett avsnitt av Greys Anatomy i sängen och gick sedan upp och gjorde mig redo för dagen. Fem över nio var jag i skolan tillsammans med Viktoria och David i ett grupprum för plugg. Jag ska vara ärlig: det har inte blivit mycket plugg för mig denna dag. Men jag är i skolan, jag har kollat studiehandledning, läst igenom min kompletteringsuppgift och gjort mig redo för kommande vecka. Ska sitta här en stund till innan jag ska bege mig hemåt för att storstäda vår lägenhet innan mina föräldrar kommer imorgon.
 
Igår fick vi upp gardinstänger i alla rum och köpte lite annat till lägenheten, börjar bli fint. Lite möbler som saknas och lite nya möbler som ska inhandlas innan det är perfekt, men vi har inte ens bott där i tre veckor så det är lugnt att det tar lite tid. Med Dylans jobb och det faktum att jag jobbar varenda helg, typ + att vi inte har någon bil bidrar ju till att det är svårt att få tid att åka iväg tillsammans. Man måste ju provsitta ett par soffor innan man väljer vilken man vill ha, detsamma gäller typ all inredning.
 
I helgen är jag helt ledig, vilket ska bli så jävla skönt! Även om mina föräldrar kommer och det innebär att vi måste göra annat än att ligga i soffan, även om det är det enda man vill. Men det blir nog trevligt ändå. Det brukar alltid bli det. På lördag ska vi ut och käka och det ska bli så jävla nice. Nu ska jag gå på toa. Igen. För typ hundrade gången idag. Kaffe, vatten, cola och burn är ingen bra kombination. Det blir en massa spring.