Still alive!

En kommentar
Dag fyra på fastan och jag lever fortfarande! Det känns faktiskt inte så jobbigt som jag hade förväntat mig. Märkligt att sist när vi körde fem-dagars-fasta så grät jag typ två gånger (är fortfarande 1,5 dag kvar iofs) men jag känner mig fortfarande vid gott mod! Det var jobbigt i måndags för då var Dylan ledig från jobbet, tisdagen funkade bra fast jag jobbade hela dagen, igår var helt ok och idag med. Sist stod jag knappt ut. Men nu känns det helt okej. Är typ lite nervös inför att äta igen på lördag för man vill ju inte frossa dag ett direkt.
 
Det är lite jobbigt att fasta ensam dock. Dylan ville inte fasta (konstigt?), så jag har fått göra det helt själv. Är lite jobbigt att se honom sitta och käka. För allt ser så gott ut också. Igår åt han grillad kyckling. HUR GOTT??!! Och själv sitter jag bredvid och försöker trycka i mig en kopp med buljong.. :) Jag var till och med i en mataffär igår utan att dö!
 
Nu sitter jag i alla fall och skriver tenta. Det går sådär. Jag har ont i hela ryggen och i nacken. Kanske måste vila snart igen...
 
1 Dylan:

skriven

Du är superduktig <3